Hit me! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van arthuroundtheworld - WaarBenJij.nu Hit me! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van arthuroundtheworld - WaarBenJij.nu

Hit me!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

31 Juli 2008 | Suriname, Paramaribo

Mijn laatste blog voor ik na Galibi ga! Daarna weet ik niet wanneer ik weer naar de stad ga...ik heb nog uitgaansplannen als 2 meisjes die ik vandaag heb ontmoet bij de kookles in het restaurant Spicequest aan de Nasilaan 107 heb ontmoet me nog een sms sturen en ik van 1 van de 2 het nummer heb.

Anyway, nu zit ik dus nog in een internet cafe in Paramaribo met ''the Jonathan guy'' hier naast me.

Ik heb gisteren nog geholpen om zwembadjes en zwemvesten op te blazen (verder niet zo heel veel, had geen zin in het sprookjesbos en zijn muggen om daar te gaan harken, sorry voor Denise, maar zo leuk is het niet en ook niet speciaal).

Wat overigens wel speciaal was was dat ik gisteren nog naar de huisgroep bijeenkomst gegaan was van de surinaamse kerk bij mevrouw Marijke thuis. 1 van de medewerkers van haar die had voor mij gebeden dat God ervoor zou zorgen waar ik naar op zoek ben...iets dat ik zo speciaal van hem vond...toch wel een guy love (between two guys, van Scrubs, vriendschappelijk dus) voor hem daarvoor. Helaas heb ik wel last van mijn maag en behoeften gekregen...dus morgen nog even voor die pillen even sturen.

Anyway, vandaag ben ik weer open geweest, iets TE aldus een meisje die psychologie is afgestudeert. Die 2 meisjes zijn een beetje mysterieus en eentje is er wel pittig...maar zoals in de nieuwste Batman film: ''A little feisty...I LIKE THAT!)''

Ik begin nu te balen dat ik al bijna weer naar huis ga...vooral omdat ik niks van het uitgaansleven nog heb meegekregen...maar wie weet..ik weet dat er nog veel op me wacht in Nederland, maar ik heb er geen ZIN IN!

Ik voel me er goed bij om crazy te zijn hier in Suriname...natuurlijk moet dat maar eens nokken...maar hee..suriname is finally paying off, mijn verlegenheid is weg...de weg naar kansen is geopend!

Morgen gaat het verder nog druk worden op de Kinderboerderij en gaat Jonathan nog naar de bijeenkomst bij BF (Blue Frog) en ben ik dus de enige vrijwillige hulp daar. Maargoed...anderzijds bereid ik me ook voor Galibi..de mensen die ik ga ontmoeten...de muggen die ik ga haten..misschien dat het me nog wel gekker maakt.

Ik mis Paramaribo nog wel, maarja goed...de structuur is dus weg...hoewel dat schema regelen met Claudia A wel meevalt, maargoed...ik heb toch niet meer lang.

Ik ben benieuwd wie mijn ouders terug zien..maar...''there's a new man in town''.

De titel van de blog, mijn favo quote uit de nieuwste BM film en slaat op mijn persoonlijkheid...I'm crazy and I'm loving it!

Ik ga Jonathan vragen als de fotoshop winkel is een nieuwe geheugenkaart voor me te kopen en dat hij de ouwe kan laten zien, want dit gaat nergens heen mensen!

Het koken was vandaag iig heel leuk...met meiden gepraat...gegegeten, wat geleerd van het koken...wie weet dat ik er OOIT plezier aan beleef. Ook moeten we het eens gaan hebben over mijn verblijf thuis in Nederland...over eventuele huur betalen als ik een baantje heb enzo...



Hit meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

  • 01 Augustus 2008 - 12:27

    Mama:

    lieve Arthur,

    nou word ik wel nieuwschierig naar deze "new man in town"!!
    We maken onze borst maar vast nat voor als je thuis komt, maar we verheugen ons er ook wel op je weer te zien. Ik hoop dat je mooie schildpadden ziet op de Galibi-tour, maak maar veel foto's, dan kan je die tzt ook aan opa en oma laten zien. Knuffel van mama en papa

  • 01 Augustus 2008 - 20:33

    Opa & Oma:

    Ha, die Arthur. Wij ,als rustige bejaarden in Balk, leven heel erg mee met al je belevissen in dat tropische land. Hier was het gisteren ook erg tropisch, meer dan 30 graden en dan zo vochtig warm en dan zijn er ook volop muggen , die wij met horregaas proberen buitenshuis te houden!
    Het is heel goed, dat je probeert te achterhalen hoe je in het leven wilt staan. Wij hebben dat in ons leven ook gedaan.Het is heel positief, dat je al je gevoelens zo goed mogelijk probeert te verwoorden. Alles , wat je in dit dagboek op geschreven hebt moet je ergens opslaan, zodat je het na een bepaalde tijd nog eens kunt nalezen en zien, hoe je in de loop der tijd veranderd bent
    Wij hopen ,dat je nog een fijne tour door Suriname maakt, waar je ons later over kunt vertellen. En mocht dit je laatste blog wezen voor je terugreis dan wensen wij jou een heel goede thuiskomst.
    Liefs en heel veel groeten,
    Oma en Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2008

One day away from

12 Augustus 2008

Blanche Marie Tour

05 Augustus 2008

Galibi tour

31 Juli 2008

Hit me!

28 Juli 2008

Ahoy!

Actief sinds 22 Juni 2008
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 8355

Voorgaande reizen:

28 Juni 2008 - 17 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: